Titols i resum a tot arreu
El proper 10 de juny tindrà lloc la taula rodona Nova realitat del comerç i tendències de consum. Intervindran: Núria Beltran, directora gerent de l’Escola Superior de Comerç i Distribució (ESCODI), Lluís Brunet, empresari i membre de la Comissió Executiva de l’Associació d’Amics de la UAB, Alejandro Goñi, president de PIMEC Comerç i Gabriel Izard, secretari de l’Associació d’Amics de la UAB. En col·laboració amb l'Associació Amics de la UAB dins el cicle La Universitat Opina


 
L'Associació d'Amics de la UAB, en col·laboració amb la Fundació Bosch i Cardellach, organitza el dimecres 10 de juny la taula rodona 'Nova realitat del comerç i tendències de consum' amb la intervenció de Núria Beltran, directora gerent de l’Escola Superior de Comerç i Distribució (ESCODI), Lluís Brunet, empresari i membre de la Comissió Executiva de l’Associació d’Amics de la UAB, Alejandro Goñi, president de PIMEC Comerç i Gabriel Izard, secretari de l’Associació d’Amics de la UAB.


L’Associació i la Fundació proposen una sessió d'anàlisi de la problemàtica del comerç i les tendències del consum a l'actual situació espanyola.

Considerem del màxim interès distingir amb el rigor de l'Acadèmia el que són simples canvis circumstancials causats per la crisi, amb una possible marxa enrere permanent del consum una vegada es redreci el poder adquisitiu. Reflexionar sobre els nous hàbits que poden estar fixant-se de cara al futur a partir de les reflexions i càlculs, així com dels replantejaments de fons dels empresaris comercials i els consumidors.

La intenció és encetar un balanç global del que suposa a l'esfera del comerç i els ciutadans, la severa reducció del poder adquisitiu. Tractar, en definitiva, de les conseqüències del tancament massiu de petits negocis familiars i dels canvis d'estratègia de les grans superfícies, i també de les principals reaccions de resposta dels consumidors. Tanmateix, valorar els debats complementaris oberts: horaris, venda en dies festius, àrees turístiques amb normatives específiques, reducció de l'atenció personalitzada als consumidors, nous enfocaments de la publicitat, desbordament de la normativa de rebaixes, rendiment real dels polígons comercials d'extraradi o l’evolució de la moda de marca.


Acte organitzat en col·laboració amb Associació d'Amics de la UAB dins el cicle ‘La Universitat Opina’, uns debats que l’Associació organitza diverses vegades durant l’any sobre temes que preocupen la ciutadania amb la voluntat sempre d’oferir una plataforma de reflexió i d’enfortir el nexe d’unió entre la Universitat i la societat.
 





 

Comparteix

Activitats previstes